lunes, 21 de mayo de 2012

VISITEM LA LLAR D'INFANTS!!!


Avui hem visitat la Llar d'infants de l'Academia Igualada, hem fet un recorregut per les aules de M0, M1, M2, menjador, la zona exterior, entre altres espais.

La nostre professora Mónica Romero, ens ha anat fent de guia i explicat com era cada aula, i que i tenen a diferencia de les aules en les que nosaltres estudiem.
Serveis i extrescolarsEm començat per la porta d'entrada i de seguida em vist el pati exterior, delimitat en dos parts, un més de estructures i l'altre de sorral. Després em entrat i al rebedor estava molt ben decorat hi ha molts suros informant als pares de que fa cada classe, el menú, les cançons que acostumen a cantar els infants, entre altres coses.

Seguidament ens em trobat amb un "sala" que en realitat forma pars del passadís on hi ha el racó motriu, i audiovisual; on ens em trobat alguns dels infants.
A continuació hem vist les aules de M1 i M0, on es podia veure clarament les diferencies, principalment per la decoració i per que en l'aula de lactants tenen a més a més l'aula de descans.
Abans de pujar a les aules de M2 em anat al menjador on hi havia taules per als més grans i trones per els més petits.

Després em pujat al 2 pis on es troba les aules de M2, aquí ja hi ha més taules on els infants ja comencen a fer més tallers, tenen més racons, entre altres coses.
Cada aula tenia el seu canviadors per poder canviar els infants, els seus banys i en el cas de l'aula de lactants una cuina de preparació.

La visita per la llar ens a apropat més al nostre futur laboral.

No hay comentarios:

Publicar un comentario